Choose your preferred language

Resurse

Educatie intre egali

Manual si tutoriale

Asigurarea calitatii

Alte resurse

 ARGUMENTARE

Această activitate va permite participanților să reflecteze asupra schimbărilor la care pot să contribuie. Acele schimbările urmăresc crearea unor comunități mai incluzive și a unei lumi mai incluzive.

OBIECTIVE

    • Identificarea unor potențiale zone la îmbunătățirea cărora pot contribui și participanții.

CERINȚE

    • Durată: 40 de minute
    • Materiale:

- 4 foi de flipchart, una pentru fiecare subiect;

- 4 markere de culori diferite — una pentru fiecare subiect.

DESCRIERE

    1. Scrie pe 4 foi de flipchart următoarele întrebări (una/flipchart):
  1. Cum putem crea un mediu incluziv în clasa/școala noastră, unde colegii care provin dintr-un alt mediu cultural să se simtă bineveniți?
  2. Cum îi putem încuraja pe colegii noștri care provin dintr-un mediu cultural diferit să fie mai prezenți în activitățile care se petrec în afara sălii de clasă?
  3. Cum îi putem încuraja/determina pe colegii noștri să demonstreze un comportament incluziv astfel încât ceilalți colegi care provin dintr-un mediu cultural diferit să se simtă bineveniți?
  4. Cum putem să ne încurajăm/determinăm comunitatea să demonstreze un comportament incluziv astfel încât colegii noștri care provin dintr-un mediu cultural diferit să se simtă bineveniți?
    1. Împarte participanții în 4 grupe. Cere fiecărui grup să pornească de la unul dintre flipchart-uri și, timp de aproximativ 5 minute, să răspundă la întrebarea postată acolo. Când s-a terminat timpul, fiecare grup se va muta în sensul acelor de ceasornic la următorul flipchart și, din nou, timp de 5 minute, va propune răspunsuri la întrebarea de acolo. Acest lucru va fi repetat de 4 ori, astfel încât fiecare grup să poată oferi potențiale răspunsuri la fiecare dintre întrebările de pe flipchart.
    2. Postează toate răspunsurile pe pereții sălii de training și încurajează participanții să le exploreze și să scrie în jurnalele lor de învățare răspunsurile care i-au inspirat cel mai mult și soluțiile pe care le-ar putea utiliza în propria comunitate.

SUBIECTE DE DISCUȚIE

    • Ce se poate face imediat?
    • Ce se poate face în viitorul apropiat?
    • Care poate fi contribuția fiecăruia?
    • Care sunt principalele obstacole cu care te poți confrunta?
    • Cum pot fi depășite acestea?

 

 

 


 

Acest proiect a fost co-finantat de programul ERASMUS+ al comisiei Europene   

Co-founded by the Eramsus+ Programme of the European Union

Suportul Comisiei Europene pentru realizarea acestei publicații nu constituie o asumare a continuțului acesteia, care reflectă doar opiniile autorilor, și Comisia nu poate fi răspunzatoare pentru nici o utilizare a informațiilor prezentate aici. 

 


Creative Commons LicenceConținutul acestui website este pus la dispoziție sub o licență  Creative Commons Atribuire-Necomercial-Distribuire în Condiţii Identice 4.0 Internațional (CC BY-NC-SA 4.0).